Långfredag

Idag har vi inte gjort någonting, eller ja, inte på förmiddagen iaf.
Klockan halv ett var vi bjudna på fika hos min mormor och morfar och sen klockan tre var det mat hos farmor (det är så praktiskt att de bor grannar!) Nu har vi varit hemma en stund, det är så skönt att sätta sig och pusta ut bara! Lite synd att det inte är något bra på tv bara, men man kan väl inte få allt...

Imorgon blir det en heldag på tre olika ställen! Först ska vi (troligtvis) på äggfrukost hemma hos mina föräldrar - mysigt! Efter det, eller klockan ett, ska vi hem till Joels mamma, extrapappa och småsyskon (åtminstone de två minsta på 7 & 1,5 år). När vi är färdiga hos dem ska vi vidare till min mormor och morfar där det är mat klockan fyra. Det kommer som sagt bli en heldag med fläng fram och tillbaka - men det är ju bara påsk en gång om året (har jag intalat joel hela veckan för att vi överhuvudtaget ska komma iväg!)

Nä, nu ska jag nog slå på teven och dela in lite lösviktsgodis till Joels småbröder som dom ska få imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag kommer åxå va hemma hos moder ;P

2009-04-10 @ 22:23:41
URL: http://tildagson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0