Onsdagen

Var på promenad med Sanna & hennes Busan idag igen. Det var kallt, men vi var duktiga och gick en ganska lång sväng ändå! Följde med dem hem sen, eftersom jag inte hade något att göra. Efter ett tag så kom Hanna och hjälpte Sanna att färga håret, som blev jättebra! Vi hade trevligt som vanligt, med mycket skratt och prat. Framåt eftermiddagen så skulle Hanna iväg och jobba, Sanna följde med till sin karl och jag gick hem och gjorde ett specialrecept på chokladbollar som jag fått av mamma! Jag hoppas det blir bra, jag ska rulla dem imorgon eftersom degen ska ligga i frysen två timmar innan man kan göra färdigt!

Jag blir så irriterad, det är inget Grey's för den där dumma hockeyn och så glömde jag spela in förlossningskliniken! Som tur är så kom jag på det, så jag iaf kan spela in Specialfall: riskförlossningar efteråt. Jag vet inte riktigt varför jag är så "beroende" av de programmen, men jag tror att det är för att jag, någonstans inne i huvudet, är lite sugen på att jobba inom vården. Vet inte om det skulle passa mig, men jag tror att barnmorska är ett alternativ.

Ett alternativ som väger ganska tungt just nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja men det är ju så, ju mer man designar desto duktigare blir man =)

2009-04-08 @ 21:36:25
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: wiccan

dina intressen är som en kopia av min dotters intresse. ganska kul att se likheten i er två fast jag inte känner dej jämngammla är ni också. alla fina foto jag har på min blogg är min dotters. jag kommer att titta in hos dig igen. kramisar

2009-04-08 @ 21:52:55
URL: http://wiccankraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0