19/8

Motgångar, motgångar och motgångar... Varför kan inte något få gå bra någon gång? Just nu känns allt väldigt hopplöst.
Tänker inte gå in närmare på det just nu, ni som vet, ni vet.

Just nu sitter vi hemma hos svärmor och tjatar. Blev bjudna på äggmacka och kaffe, snällt! Joel hjälpte även sin mor med att koppla in deras nya digitalbox till tvn. De köpte en ny 40" tv, och passade även på att införskaffa en HD-box.
Tänk om man ändå hade råd...

Idag var jag till skolan och pratade med min handledare, var där i ca en halvtimme, sen åkte jag upp på stan och hälsade på på jobbet.
På eftermiddagen fick jag erbjudande om att följa med hem till familjen Röjerås, vilket jag självklart ville! Lilly har fått sina tremånaders-sprutor idag och hon hade varit så duktig så! Du kan läsa mer om det här.

Nä, nu ska jag vara lite social...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0