Godmorgon

Godmorgon allesammans!
Jag känner mig seg, fast jag har sovit ut och inte gick upp omänskligt tidigt. Har lite ont i magen utan att jag riktigt vet varför... Det är inte kul!

Igår hade vi en lugn dag, fast vi hann med rätt så mycket ändå. Vi åkte och hjälpte Joels extrapappa att lägga in annonser på blocket, var kvar där en stund och drack kaffe och pratade lite. Svärmor höll på att baka eftersom Joels näst yngsta bror fyller 8 år idag!
Efter att vi varit där ett tag åkte vi vidare till familjen Röjerås och hälsade på. Skruttan blir verkligen stor! Senare på kvällen drog vi vidare hem till en av alla dessa Johan och kollade på film.

Idag ska jag fixa och greja lite här hemma. Bland annat ska jag göra rent mina akvarium (2 st) för att sen flytta över alla mina fiskar från 190-liters till det mindre. Ska nämligen förnya mig lite i det stora hade jag tänkt. Johan, som jag nämde lite längre upp, har ciklider (vet inte exakt vilken sort) som bara blir fler och fler. Jag tänkte då passa på att köpa några av honom. Vill du se hur ciklider ser ut? Klicka här!

Nu ska jag börja med att äta en rejäl frukost så jag orkar fixa här hemma idag. Uppdaterar senare igen :)
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lina

Dopet gick kanon, lillan vart inte alls nå ledsen när hon fick vatten på huvudet, det var ett dröm dop! Helt perfekt. Kolla på bloggen så får du se lite bilder från gårdagen :)

2009-08-24 @ 13:22:35
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0