Tonight's the night!

Hejsan!

Min dag har bestått av designande för hela slanten! Det har gått sådär... Det mesta krånglade till en början, men efter ett tag så rullade det på bättre. Nu är jag i stort sett färdig, väntar bara på ett godkännande från ägaren!

Jag tänkte passa på att tala om att ikväll kl.22 avgörs tävligen! Glöm inte att amäla dig för att ha chansen att bli den lycklige vinnaren!
Jag vill även göra klart för er att vinnaren utses med hjälp av random.org, det är alltså slumpen som avgör. Men, ni som länkat i er egen blogg har dubbelt så stor chans att vinna eftersom ni får två tävlingsnummer. Hoppas alla förstår!

Nu ska jag återgå till städandet som också har ägt rum här hela dagen (tack vare Joel) så nu är det väl inte mer än rätt att jag drar mitt strå till stacken... Eller hur?




Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Okej vad kul :D

2009-08-30 @ 17:36:04
URL: http://trulyamanda.blogg.se/
Postat av: MIcke

så spänningen är olidlig vem vann nu då:)

2009-08-30 @ 22:36:47
URL: http://motormouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0