Vad är en fotobok?

Nu ni, ska jag berätta något riktigt bra! Det är nämligen så att Fujifilm har ett erbjudande där man kan få en fotobok - helt gratis!
Vad är då hållhaken på det, tänker ni säkert och det ska jag berätta. Det enda du behöver göra är att tipsa om detta i din blogg - och vips, så blir en personlig fotobok din! Bra va?

Det jag tycker är så bra med fotoböcker, är att man kan få sina bilder i en riktigt bok med ett snygg upplägg att visa för vänner och familj när de kommer och hälsar på. Visst, fotoalbum går ju också bra, men i en fotobok behöver man inte oroa sig över att korten ska ramla ur eller liknande.

Första gången jag hörde talas om det här tyckte jag det lät väldigt komplicerat och tidskrävande. Tänk så fel jag hade!
Jag ska lite snabbt tala om i stora drag hur det fungerar.

1. Man laddar hem programmet som behövs för att göra boken från fujidirekts hemsida. När man laddat ner programmet så kommer en kort installation.
2. Redan nu börjar man skapa själva fotoboken, alltså lägger in sina personliga bilder där man vill ha dem. Man kan även beskära och lägga på olika effekter som finns med i programmet du nyss laddade ner.
3. När allt är färdigt och man är nöjd med resultatet, då är det dags att beställa hem boken.
4. Klart! Ungefär två veckor senare har man fått sin fotobok i brevlådan!

Klicka här för att komma till sidan där man gör boken!

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack :D känns verkligen jätte kul att få en klänning, jag köper verkligen aldrig kläder speciellt inte nu, plånboken går lixom inte med på det, och skulle det bli nån kosing över så går dem till Nathalie :P

2009-08-20 @ 23:58:13
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0