Wihooo!

För ett tag sedan registrerade jag mig på en sida där man får tips och råd om hur man ska gå tillväga när man vill gå ner i vikt och må bättre. Man skriver in vad man äter varje dag, hur mycket man motionerar mm. Jag har inte engagerat mig så värst mycket i sidan nu på sista tiden eftersom det har känts som att det inte har fungerat alls. Snarare tvärt om, för mig kändes det som att jag bara fortsatte att gå upp istället för ner.
I alla fall, jag loggade in på sidan idag och skrev in dagens mått & vikt och fick se att jag minsann har gått ner 6 kilo och minskat 5 cm i midjan sedan jag började! Yes, det är helt sant! Gissa om jag blev glad när jag insåg att det faktiskt har funkat, fast det inte alls känts så.
Nu är jag alltså mer peppad än på länge att fortsätta åt det här hållet.
När jag dessutom fick en roddmaskin av min svärmor igår så kan det väl inte bli bättre?!

roddmaskin
Roddmaskinen står nu uppe i hallen och jag har redan gjort ett pass idag. Eventuellt blir det ett till senare ikväll! Träninsvärk, here I come!

Hjälp mig nu genom att hålla tummarna och peppa mig så att jag kan få fortsätta åt rätt håll. Tror ni att jag klarar det?


Kommentarer
Postat av: Lina

hihi killen fick göra en ny design, det tar lite längre tid för mig att sitta och knåpa med dem men jag ska göra en egen sen när jag får lite tid över :)



Ja.. vi kommer nog klara det galant. Lite nervös pirr är alltid bra :P



Oh roddmaskin inte illa :) brukar köra det på gymmet har ett sådant guldkort så jag får köra en massa pass och nyttja gymmet och simhallen hur mycket jag vill, kruxet är ju ba att få tid att ta sig dit när man har barn, bättre med ett hemma gym :P

2009-08-13 @ 17:47:25
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Tackar! :)



Ja jag hade tur och fick super bra rabatt genom jobbet 1500 kr i friskvård och sedan har jag simmat i simklubb och fick även rabatt via den, så det var toppen! :)



Ja gratis är bäst :D Åh så är det lätt att ba köra 10 min om man har lite å göra, annars blir det lite mer omständigt om man ska behöva planera när man ska ta sig till gymmet osv. :)

2009-08-13 @ 18:00:14
Postat av: Sofia

fin desiiiign :D

2009-08-13 @ 18:13:23
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/
Postat av: Mamma Tove

Jättebra jobbat Sanne! Är så stolt över dig och det jobb du gör med vikten och hälsan! Det kommer att löna sig! Blir garanterat snabbare resultat nu när du har roddmaskinen också!

Kram

2009-08-13 @ 18:17:23
Postat av: Matilda

Gu va kul :D kan man få nå tips ? (A)

2009-08-13 @ 18:45:27
URL: http://tildagson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0