När man inte vill sova.

Den här natten är en sådan natt. När man inte vill somna för att sedan vakna upp nästa morgon. 
Imorgon åker Joel till Göteborg med jobbet. Han blir inte borta länge, bara några dagar. Men det känns ändå tungt. 
Jag tycker inte om att vara ensam. Inte när jag själv inte har valt det. 

Problemet är det, att hur jag än gör, om jag somnar eller inte, så kommer den där dagen ändå komma och jag kan inte göra något för att stoppa det.

Nä. I natt är det en sådan natt då jag inte vill somna.
För att jag vet att när jag vaknar så kommer Joel vara borta och jag är kvar här. Ensam.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Hm... eftersom min man arbetar utomlands (oftast 12 dagar borta, 16 hemma, men nu blev det 21 dagar borta... och han är fortfarande inte hemma) så är jag van vid att vara själv och jag tycker heller inte att det är jobbigt, trivs med det...



men se till att boka in en del sysselsättningar... de där tjejkvällarna, den där shoppingrundan, prova det där nya receptet eller provköra den där visningsbilen... eller vad du nu uppskattar.



Sysselsättning, sysselsättning och så är han hemma på ett kick!:.)

2009-02-19 @ 00:27:27
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Witchen

jäsp sådan morgon har jag,,,vill sova zzzz..

öö det var inte det jag skulle säga!!

Du passar med Melodifestivalen i Leksand.... det går i rosa hela alltet..

Ha en härlig dag

Kramar

Witchen

2009-02-19 @ 06:47:17
URL: http://witchen.blogg.se/
Postat av: Louise

JA!! rätt!! haha, grattis eller något:)

2009-02-19 @ 16:53:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0