Äntligen!

Nu är lägenheten städad och smörgåstårtorna gjorda - skönt! Jag har jätteont i fötterna och funderar på att ta mig en fotbads-massage medan jag tittar på tv. Det har jag gjort mig förtjänt av :)
Imorgon kommer det vara full fart, klockan ett kommer joels mamma, pappa, extrapappa och syskon hit och firar mig och sen på kvällen, klockan sex, kommer mamma & pappa, mormor & morfar och mina små kusiner m. föräldrar! Jag längtar, det ska bli så kul med besök.

Igårkväll tittade vi på en helknasig film! Spiderwick cronicles. Den handlade om en familj som flyttar till ett hus som tillhör deras gamla släkting. En av pojkarna börjar märka att det händer mystiska saker och får veta saker han inte borde.....
    Måste ses! Den är från 11 år, men jag tycker faktiskt att den var bra. Det var spännande, och rolig. Bra helt enkelt. Om man gillar lite mystik vill säga.

Nu ska jag ta ett fotbad!
Kram
aghtyj

Genom att adoptera denna droppe och placera den på din hemsida/blogg,
så visar du sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord.
 Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i sin ensamhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0