Lördag

Är nu hemma igen efter en supergod middag hemma hos mamma & pappa. Det var Emelies bästa vän Fredrik som hade tillagat den! Han är verkligen jätteduktig (han utbildar sig till kock) och alla åt så vi höll på att smälla av! Hoppas han kommer tillbaka och lagar mat till oss igen :)
Nu är dom här hos oss. Just nu spelar dom guitar hero. Efter det ska vi köra lite buzz junior. Det är skitkul, speciellt med dom små söta monsterna. För övrigt blir det en lugn kväll med tv-spel och tv-tittande.


Ska ta mig i kragen någon dag och gå igenom lite bilder som jag sen ska skicka efter på papperskopior. Det är mycket roligare att ha "riktiga" bilder tycker jag. Lättare att ta med och visa också. Hittade en kul grej när jag kollade runt lite. På den här sidan kan man beställa sina egna fototapeter, med sina egna foton! Det tycker jag verkar spännande! Skulle vara jättekul att ha här hemma i hallen... Är väldigt sugen på att beställa en! Vill man inte ha en hel vägg så kan man istället beställa hem en bild på canvasduk som jag tycker är jättesnyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0