Sjuk

Nu är jag sjuk igen! Hostar så mycket att det känns som att lungorna ska flyga ur och har feber :( Precis som på jullovet... Usch! Jag vill vara frisk.

Idag när jag låg i soffan och vilade samtidigt som jag tittade på förlossningskliniken så klättrade Electra upp i granen (ja, den är fortfarande kvar...) och satt där. Hon klättrade liksom på stammen, nästan ända upp till toppen! Galna katt... Kunde inte göra så mycket annat än att ligga kvar i soffan och vänta på att hon skulle hoppa ner igen. Jag orkade inte tjata på henne eller gå dit och ta ner henne, så hon fick sitta kvar. Imorgon ska vi kasta ut granen. Det är barr i hela lägenheten och det blev ju inte bättre av att hon (klumpig som hon är) klättrar i den, det bara rasade ner!


athgs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjo!

Tyck gärna till om dagens fråga på min blogg =)



Kram E.



Krya på dig!!!!

2009-01-29 @ 22:15:03
Postat av: a

Kryaa !





så bra =) , jamen sjklart att man

läser och sånt , om nå sånt har hänt,

försöker uppmuntra osv,=)

du känn ju int mig , men ja lova ja går

att lita på, och ja är bra på att snacka

och sånt, så om duu vill så äre ba att

snacka med mig, finns här=)



2009-01-30 @ 08:11:30
URL: http://agnessehlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0