Söndag

Idag har varit en seg dag. Vi har inte gjort någonting. Eller, jag var en sväng till kusinerna (7 & 5 & 3 år) och spelade spel, Textilboden.semen annars inget.
Jag känner mig så uttråkad... Vill göra något, men jag vet inte vad! Det är tråkigt att bara sitta hemma hela tiden. Ska iaf försöka övertala Joel att vi ska åka till våla och handla något. Måste ju få komma ut någonting iaf! Fast samtidigt känner jag inte för något speciellt heller... Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att det ska kännas bra. Igår tittade vi på Morgan Pålsson - världsreporter & National treasure 2. Den sistnämnda tyckte jag var jättebra, men Morgan, nä... Ingen hit direkt. Det är jobbigt pinsamt genom hela filmen och man önskar bara att det ska ta slut. Åtminstone jag.

Alicia (syster) är här just nu, hälsar på lite. Tycker lite synd om henne eftersom jag inte känner mig så värst social just nu. Men men, hon får komma tillbaka fler gånger :)

Sitter just nu och funderar på att beställa snygga gardiner härifrån --->
Dom har rea just nu på massor av varor, kolla in och fynda du också!



Kommentarer
Postat av: Hang

Hoppas du har haft en bra dag! :)

2009-01-05 @ 16:29:55
URL: http://hang.blogg.se/
Postat av: Milla.

Vill du att din blogg ska nomineras till dagens blogg? Läs mer i min blogg... :) Kram

2009-01-06 @ 13:25:41
URL: http://honungssmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0