Torsdagsdisken

Ska snart gå och diska. Håller just nu på att samla kraft, för det är inte direkt det roligaste jag vet...
Idag har jag torkat spyor,agth både på golvet och i hela klösträdet (se bild).
Från översta stegen och ner. Som man ser så är det inte direkt litet... Går upp till taket, så det fanns en del att torka. Stackars kissarna! Vet inte vem av dom det var heller, eftersom jag inte var där när det hände... Mina små tjejer! Vill ju inte att dom ska må dåligt.
     Nä, när jag har diskat (om jag hinner klart innan mamma kommer runt 18 så ska jag kolla med Sanna om vi ska ta en sväng... Hoppas hon har tid och lust, och att jag hinner bli klar!

Det har typ snöat hela dagen! Hur stora flingor som helst! Knasigt, för nu kommer det ingenting, helt stilla. Skönt att det blir vitt igen, tycker jag!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0