1 juli

Idag har jag hunnit med en del saker, bland annat lämnat över en bloggdesign, badat, åkt med mamma och pappa runt till banken, optikern mm, gått till Victors jobb, åk med Victor hem till honom och hans fru, följde med dem in till stan och nu är jag hemma!
Handlade en del saker som 1 tunika / klänning / linne eller vad man nu vill kalla det, ett par matchande örhängen till, ett hårband, läppglans & en rouge. Allt på rea (utom läppglanset och rougen, men de kostade under 30 kr i vilket fall...) Kan visa hur allt ser ut imorgon.

Tittade nyss på Sex Education på 3an vilket var intressant! Tyvärr fick jag inte se hela eftersom tvmottagaren (eller något sånt) krånglade så att 3an inte fungerade (bara 3an, suck!) men jag fick se de sista minutrarna åtminstone, så nästan hela blev det ändå. Var det någon mer som tittade på det?

Nu ska jag strax gå och lägga mig, för imorgon ska jag till vårdcentralen för att ta sprutan! Usch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0