Akvarium

Jag älskar allt som har med akvaristik att göra! Det är så roligt att pyssla med sanden, stenarna och växterna! Det är både fint att titta på, men också väldigt lugnande och avslappnande. Man kan bli sittandes i timmar och bara titta på allt som rör sig där inne!

Jag tror att jag alltid varit intresserad av akvarium, och fiskar, för tittar jag tillbaka på mina teckningar jag gjorde när jag var liten, så var det mest under-vattens-teckningar med olika fiskar i fina färger, sjögräs som gungade fram och tillbaka, snäckor och små krabbor på botten... Jaa, det har nog alltid funnits där, på ett eller annat sätt!


En gammal bild på mitt 190-liters akvarium.

adf
Ny bild med det nya gruset. Ska köpa mer växter så fort jag får lön. Just nu ser det tyvärr lite tomt ut...

asd
(samma som ovan)
Klicka på bilden för att se den i större format!


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Åh, tusen tack!

2009-07-07 @ 21:59:35
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0