Bultande huvud och gassande sol

Godmorgon! Eller, det är väl eftermiddag nu, men jag har nästan nyss gått upp... Har haft (och har fortfarande) ont i huvudet så jag har legat kvar i sängen och vilat och läst om vartannat. Nu är jag i alla fall uppe och om en stund kommer mamma och hämtar mig, ska nämligen åka hem till dem och sola tänkte jag.
Min syster som fyllde 15 för en tid sen har äntligen fått sin efterlängtade moppe, så hon vill nog visa den för mig också kan jag tro... :)

Hoppas alla får en bra dag, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

fin blogg du har ,vad har du för planer inför dagen då ?:)

2009-07-04 @ 08:47:11
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0