Då måste jag ta sönder dig

Saknar dig sen du försvann
Saknar dig och känner mig halv nu 
För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

Jag måste stoppa dig,
Jag tänker stoppa dig

Ingenting är som det var, ärligt vad har jag kvar nu?

Men öppnar du den där dörren, tar på dig skorna, måste jag ta sönder dig
För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

Jag måste stoppa dig,
Jag tänker stoppa dig

Snälla förlåt mig, låt mig förklara, bara stoppa dig och
Tänker för mycket på dig
Snälla förlåt mig, låt mig förklara, bara stoppa dig jag
Tänker för mycket på dig Snälla förlåt mig, låt mig förklara, bara stoppa dig jag
Mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig
Hjärtat brinner, jag springer, stannar när du märker att jag förföljer dig
För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

Jag måste stoppa dig, stoppa dig, stoppa dig
Jag tänker stoppa dig, stoppa dig Stoppa dig, stoppa dig, jag tänker stoppa dig
Stoppa dig, stoppa dig





OBS!
Texten är inte komplett utan jag har tagit bort delar jag inte tyckte passade in till mina tankar.
Och nej, det har ingenting med mig och joel att göra, vi har det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0