Det känns i hjärtat...

I natt åker min familj till Gotland. Det är första året som jag inte åker med dem.
Det känns i hjärtat kan jag säga! Vill så gärna följa med, och det hade jag såklart fått göra, om jag inte hade jobbat så mycket de här dagarna...

Två veckor ska de vara borta, som vi alltid brukar vara. Två härliga veckor på världens finaste ö, och jag är hemma och jobbar! Det känns så orättvist. Men nästa år, då ska vi också åka. Det måste vi göra! Åtminstone jag.

Men nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka upp imorgon, min sista arbetsdag för veckan. Sen är jag ledig två dagar i rad! Skönt!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

önskar dig en fortsatt trevlig dag! ;-D

2009-07-18 @ 14:09:25
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0