Dimma

Godmorgon!

Jag vaknade till en tjock dimma runt klockan fem, vilket inte var så roligt! Somnade om till halv nio och då var det inte alls lika mycket, tack och lov! Nu börjar den försvinna helt som det ser ut.

Om ca 45 minuter ska jag åka till jobbet. Är jättetrött och hade helst bara velat ligga kvar i sängen hela dagen! Tyvärr så går ju inte det... Imorgon är jag ledig i alla fall, då kanske jag kan vila upp mig lite.
- Pappa, kan vi inte ta stan på söndag istället?

När jag kommer hem får ni se designen jag pratat om, hinner inte fixa allt med det nu...
Nä, nu måste jag gå och göra mig i ordning, äta frukost och föna håret m.m. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mamma Tove

På söndag är ju inte vi hemma..... Det blir nog bäst i morgon iaf! Hoppas du jobbar dig pigg=)

Kram

2009-07-14 @ 12:22:45
Postat av: Anonym

fin blogg :)

kolla gärna in min också!

http://annebertelsen.blogg.se

2009-07-14 @ 20:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0