Inget paket än...

Väntar med spänning på att min vinst ska komma :)

Idag har jag som sagt jobbat, det har gått bra. Var precis lagom mycket folk så man hade något att göra hela tiden. Förra veckan, och veckan innan det hade det tydligen varit full fart i den lilla butiken jag jobbar i så mina kollegor hann inte ens äta lunch. Det hade varit långa köer, människor som svettandes och stånkandes trängde sig fram bland alla bad- och underkläder, och klämde sig i många olika sorters badkläder innan de äntligen bestämde sig...

En sak som jag har funderat på sen jag började jobba i den lilla butiken är, - varför envisas folk med att gå och prova bad eller underkläder när det är som varmast ute, medan en dag som den här (molnig och sval) är det nästan ingen på stan alls...
Konstigt tycker jag.
Men mig gör det verkligen inget att alla är ute när det är som varmast, då får ju jag mycket att göra och tiden går fortare :)

Imorgon är jag ledig, det ska bli skönt. Ska passa på att fixa några beställningsdesigner som jag vill få färdigt så fort som möjligt också. Det känns bra när man kan bocka av saker från att-göra-listan... Nästa gång jag jobbar är på onsdag så det är ingen långledighet direkt!

Nu ska jag återgå till ps och försöka få till något bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0