Säsongsavslutning

Då har jag sett sista avsnittet av Morden i Midsomer för den här gången... Trist att det är slut, det var så några avsnitt. Känns liksom som att sommaren är över nu, på något sätt...

Har i alla fall både tvättat, diskat, gjort matlåda och fixat lite här hemma nu på kvällen, så det känns skönt. Att ha gjort något efter jobbet, trots att jag varit så trött! Fattar inte vad det är med mig, jag brukar bli pigg så fort jag kommer till jobbet och får sätta igång, men de senaste dagarna har varit helt tvärt om. När jag kommit dit känns det som att dagen aldrig ska ta slut och så får jag en obehaglig känsla i magen som är svår att förklara. Inte roligt alls... Hoppas på att detta släpper snart, och att jag kan bli den pigga och glada Sanne igen, det är mycket roligare! (även om det tar på de få krafter jag har...)

Nu ska jag nog gå till sängs och läsa ett tag, det känns som det skulle behövas!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Girlac

Nej, det fattar jag inte hller....

2009-07-22 @ 00:55:34
URL: http://girlac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0