Söndag igen...

Hej hopp!
Jag är så glad, för i morse när jag vaknade så var det skönt i lägenheten! Gick och kollade på termometern och den visade bara 26º här inne. Yay! Vilken skillnad det är alltså, vi brukar ligga på 30-31º nu när det har varit så varmt... Åskvädret som kom igår var behövligt, och regnet också!

Idag funderar jag på att cykla hem till mamma & moster och sola med dem. Tänkte passa på nu innan jag börjar jobba (imorgon) och få lite mer färg. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... Jag är så rastlös.


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg :)

2009-07-05 @ 11:53:28
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Idag är lite svalare ute...Vi har faktiskt varit inne rätt mycket idag. Jag har städat lite idag och tvättat...

Ge gärna veckans ros och ris hos mig nu..

2009-07-05 @ 16:09:59
URL: http://supermumbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0