Yes!

Nu är KLAR med designen jag har jobbat med så länge! Det känns så skönt! Nu väntar jag bara på att han som ska ha den ska höra av sig och godkänna, eller tala om vilka ändringar han vill att jag gör (om han nu vill det). Jag hoppas han blir nöjd med resultatet, för det är jag! Visar såklart här sen när allt är färdigt och designen ligger på den rätta bloggen.

Snart ska vi åka till affären och handla något att äta. Jag är inte hungrig, men något måste man väl ha i sig för att orka. Har ju faktiskt jobbat idag, vilket gick bra! Det var lugnt första timmen, men sen rullade det på och tiden gick väldigt fort! Trevliga och glada kunder var det också, det gör mycket till att man är på bra humör och att det är roligt att jobba! Imorgon är det söndag, vilket betyder ledig dag för mig. Skönt! På måndag är det full fart med jobb igen, så jag får passa på att ta det lugnt och vila mig lite i helgen. Synd att det är så tråkigt bara...

Lite senare ska vi åka och hälsa på Victor, Liselotte & Lilly (mitt fina gudbarn ♥) Det var länge sen vi träffade dem nu, så det ska bli kul att se dem! Måste kika på deras kattungar också, de ha nog blivit betydligt större sen jag såg dem sist...

Jaja, nu vet ni att jag lever och inte har glömt bort er!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0