Kvällsfika i Haga!

På kvällskvisten, efter middagen så åkte vi hem till min mamma för att lämna några kassar som hon behövde för att lägga packning i. Ja, de åker nämligen bort över midsommar till våran stuga som ligger ett par (vet inte riktigt hur många...) mil utanför Mora tillsammans med några av sina vänner. Vi vart bjudna på kvällsfika som ett hejdå innan de åker. Vi stannar kvar här hemma och håller ställningarna ;)
När vi fikat färdigt, sagt hejdå och kramats så åkte vi vidare för att hämta en hushållsassistent (fick låna mormors) och lämna ut tackkort till de som var med och firat min student!
Jag hade faktiskt tänkt baka matbröd imorgon eller dagen efter, som vi ska ha med oss på knytisen hos svärmor på fredag, och då är det bra med en assistent! Spännande, hur ska detta gå? Bra hoppas jag...

Nu ska jag nog krypa ner i sängen och läsa en stund! Läser en jättebra bok just nu, Mari Ljungstedt - Den du inte ser.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad roligt att du följer min blogg, för tillfället känns det dock som om den lilla/lille bestämt sig för att bo för alltid i min mage.. :P

Mvh Lina

2009-06-18 @ 12:30:20
URL: http://www.fearsofjune.blogspot.com
Postat av: annica

fiin blogg:D

2009-06-18 @ 18:20:28
URL: http://annecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0