5 Mars

Nu har jag kommit hem från jobbet. Det har varit en jobbig dag, jag har haft väldigt ont i armen & handleden. Var till apoteket och köpte någon slags linda eller bandage-liknande grej som nu sitter på plats och ska hjälpa till med stöd. Vet inte om det kommer hjälpa, men jag testar.

Hade tänkt att göra rent akvarierna nu när jag kom hem, men det är nog ingen idé. Jag kommer inte kunna lyfta bort hinkarna med vatten, så jag får vänta till Joel kommer hem. Vill möblera om i mitt 190l, men jag har inga idéer! Kanske kan fundera över helgen och försöka komma på något. Tänkte försöka lägga upp före och efter bilder (om det blir något omgjort vill säga) annars kan jag ju alltid visa hur det ser ut ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0