Akvariebilder

agf
Mitt 190l som är i väldig oordning just nu!

aafgf
Det ska möbleras om, sättas in nya växter och dekoration


jhb
Den här ska planteras och förhoppningsvis växa sig stor


Det som lever här är:
Närmare  60-80 Guppys i olika färger och storlekar (det går inte att få stopp på dem)
Ca 5 Platys
10-15 Black Mollys
1 Ancistrus (mal)

Fler ancistrus ska köpas, eftersom den jag har nu blev ensam för inte så länge sen. Jag har även tänkt göra mig av med mina guppys (om det är möjligt...) och mollys för att skaffa större fiskar. Till exempel malawiciklider!




De bilder som är kvar som jag hade tänkt visa går inte att lägga in - jag vet inte varför?! Fel vid sidhämtnings står det bara. Konstigt att det fungerar med vissa, och andra inte...

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hej. Min mail krånglar så det går inte att skicka. men kan jag skicka via msn ist?

2009-03-19 @ 19:07:34
URL: http://jefr.blogg.se/
Postat av: Malin | bloggdesigner |

svar: åh va roligt att få se dina bilder! Kättefint akvarium :) vad har du för sorts bakgrund? Japp, jag är medlem på zoonen, har fått mycket nybörjar hjälp därifrån :)



Bra att du namngav mitt monster ;p Har sett jättesnygga malar på arken, men dom kostar typ 300 kr. Härregud , för en liten fisk :)



2009-03-20 @ 15:06:45
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: moonzanna

Hej !

jag tänkte bara tipsa om att du nu kan vinna ett VALFRITT plagg ifrån Paprikastore.se på min blogg..

titta in och delta vettja ;)



/ MZ

2009-03-21 @ 00:46:39
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0