Bamburören



Var till Plantagen förut idag och handlade 150cm bamburör till ett litet akvarie-projekt! Jag har en idé och jag tror att det kommer bli riktigt bra när det är färdigt!

Kom nyss hem från en liten promenad med Sanna - kul!
Imorgon ska jag jobba igen. Det ska bli roligt! Var ganska länge sen nu... Ska nog försöka få tid att prata med en av cheferna om lite grejer också. Om vi hinner förstås!

Joel ligger och sover redan. Han var trött efter sin första dag på det nya jobbet. Jag förstår det, det är nog mycket att ta in och komma ihåg! Direkt när han kom hem så åkte vi tillbaka in till stan med katterna för att ta stygnen från operationen! Resan gick hur bra som helst och jag är så stolt över mina små tjejer! Det gick bra hos veterinären också, men det var nog obehagligt för dem. Electra försökte ta sig loss ur deras grepp och Pingla fräste och morrade åt dem. Men jag antar att de är vana vid sånt med ett sånt jobb... När det väl var färdigt så var tjejerna hur lugna som helst och hemresan gick galant!

Kommentarer
Postat av: Mamma Tove

Skönt att det gick bra med tjejerna! Det är tufft att utsätta sina "barn" för sånt! Önskar dig en bra dag!

Kram

2009-03-24 @ 09:24:47
Postat av: Jenni

halloj! :) okej, jo, de vore super om du kan göra det! :D

2009-03-24 @ 13:44:11
URL: http://jefr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0