Bra, eller?

Har nu efter lite övervägande registrerat mig på viraltrafik för att se hur det fungerar... Hittils har det verkat helt okej, lite krångligt i början (tycker jag) men nu så tror jag att jag kommit igång!

Genom att registrera sig på viraltrafik så kan du få upp till 1 miljon nya besökar till din blogg/hemsida på bara några enkla steg, det tar inte alls lång tid och självklart är det gratis!
     Jag tänker iaf testa om det fungerar!

Vill man prova kan man klicka här eller på bannern så blir man skickad direkt till info om hur man ska göra för att registrera sig! Lycka till!

kjn

Kommentarer
Postat av: Krille

Tjena.



Tänkte bara hojta till om att nu har jag svarat i din tråd på www.bloggdesign.nu

2009-03-06 @ 18:11:59
URL: http://www.bloggdesign.nu
Postat av: Jessica

Jag skulle också bli med i viraltrafik, så jag gjorde allt man skulle, men inte kom det ett mail sen inte. Fattade ingenting..

2009-05-13 @ 13:42:38
URL: http://jpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0