Dagen

Det här var ingen bra dag. Har sovit och varit vaken om vartannat och så har jag väldigt ont i huvudet! Hostan har inte gått över heller och jag känner mig inte alls pigg. Är så himla sugen på massa saker! Apelsiner, kiwi, godis och chips! Geee mig! Joel vägrar att åka till affären för att handla till mig, så jag vet inte vad jag ska göra :( Känner mig väldigt ynklig just nu och skulle kunna lägga mig ner och gråta för minsta lilla (som till exempel att J inte åker och handlar åt mig)!

Miami Ink går på för fullt här hemma medan jag sitter här i soffan och tycker synd om mig själv... Vad ska jag göra?



Kommentarer
Postat av: Malin Svensson

Hej! ska vi följa varandra på Bloglovin? Säg till när du lagt till mig, så gör jag samma sak :) ha det bra!

2009-03-16 @ 19:59:16
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se
Postat av: Matilda Östman - the life of

Oh vilken fin blogg du har!

Allt bra med dig?

Kramar

Matilda

2009-03-16 @ 19:59:41
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: Mamma Tove

Hej mitt lilla Ynk! Jag hoppas att du känner dig bättre idag än vad du gjorde i går. Det är inte kul att vara liten och längta efter kiwi!

Kram

2009-03-17 @ 06:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0