Inför morgondagen

Jag är jättenervös och ångrar att jag bokade den där tiden. Det enda jag kan tänka på är hur mina stackars kissar kommer må imorgon efter ingreppet. Om hur ont de kommer ha, och att jag inte kan göra något för att förhindra det... Usch, vad är det jag kommer utsätta dem för?!
     Trots allt så är det ju för den goda sakens skull, men jag känner mig ändå hemsk som kattägare!

utflykt
Bilden togs på utflykten i lördags



Jag hoppas ändå att det ska gå bra.. Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: angelica

vad ska de göra med dom kastreras ?

2009-03-12 @ 16:32:37
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0