Sjukling

Jag ligger hemma med hosta, ont i halsen, förkyld och feber - usch! Skulle egentligen ha jobbat idag, men jag fick ringa igår och säga ifrån. Synd, för det är välbehövliga pegnar och så är det kul också. Men men, jag har ju några dagar kvar i slutet på månaden, och det känns bra.
    Joel är just nu i stan och besiktar bilen, jag hoppas det går bra för honom! Efter det ska han till IKEA och handla lite ramar som vi ska fixa till och göra lite finare hade jag tänkt. Hm, jag undrar var jag har gjort av mitt fotopapper... En hel kartong borde ju inte vara så svår att hitta på. Får leta sen, när jag orkar resa mig.

Tjejerna mår bättre idag, och det känns jätteskönt! Jag var orolig igår, men de är nästan som vanligt idag, lite tröttare, men annars nästan som vanligt.

Pingla
Pingla i våran säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0