Helgen

I helgen har min bästa Niclas varit här och hälsat på igen, vilket var trevligt, som vanligt :) Dock blev det lika sent, eller ska jag säga tidigt? som vanligt också...

 

Jag har även, under dagen, kommit fram till med att vi måste ses oftare. Jag hinner liksom få Niclas-abstinens när det går så lång tid som det gör...

Då skojar jag inte ens, jag får verkligen det!

Jag menar, när det har gått en månad sedan man sågs sist har man förmodligen väldigt mycket att prata om, ganska mycket att ta igen liksom. Det tror jag att fler håller med mig om.

 

Såå... Nu måste jag bara komma på ett sätt att få delad vårdnad om honom, alltså varannan helg, vilket antagligen inte kommer bli det lättaste, men jag ska se till att göra mitt bästa!


(Okej, för er som inte förstod det själva, observera ironin i det där sista ovan...)

 

Nej, men om läser det här så vill jag bara att du ska veta att jag tycker om dig väldigt mycket. Du är en grym vän som jag aldrig vill mista. Inte för allt i världen.

Jag vet att jag kan säga vad som helst till dig, du finns alltid där och det är jag evigt tacksam för. Verkligen!

Tack för att du finns i mitt liv ♥

 

autumn

 


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Vilken läcker bild,

är det du som fotat?



ha en finfin tisdag

2009-11-17 @ 11:39:35
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Annas tävlingsblogg

Hej,Har du dragit vinnaren i din smycketävling?

2009-11-17 @ 21:43:36
URL: http://molnboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0