Design + intro

Jag sitter ännu en gång med en design och försöker få till det sista finjusteringarna, som inte riktigt blir som jag tänkt mig... Snart ger jag upp tror jag! Åtminstone för idag.

Min förkylning har inte lagt sig än, men jag tror det är på bättringsvägen i alla fall, vilket känns skönt. Hade hoppats att det skulle varit bra vid den här tiden, men icke!
Dagen spenderade vi hemma hos familjen R som nu har tömt sitt stora hus på bara fem dagar! Joel hjälpte till att flytta det sista så nu är allt på plats i deras nya hem. Det har gått riktigt fort!

Nu kommer jag på mig själv med att sitta och se fram emot AmPie-maratonet som kommer gå av stapeln om inte allt för lång tid (i alla fall om jag får bestämma...) Känns som att dagarna kommer gå allmänt sakta fram till dess.

Tänkte passa på att "flagga" för att det snart kommer hända något helt nytt i bloggen som jag hoppas att ni kommer uppskatta lika mycket som jag! Tänker inte tala om vad det är än, då allt inte är riktigt färdigt, men det kommer. Håll ut ett tag till :)


Kommentarer
Postat av: monia ♥

hejsan :) Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett set med TANDBLEKNING :) Scrolla ner några inlägg i min blogg och var med & tävla du också ! :)

2009-10-07 @ 14:20:50
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0