För den goda sakens skull...

Åtgången på De Rosa designerna har tyvärr inte varit så bra som jag önskat, därför sänker jag nu priserna på dessa designer till halva priset! Självklart går fortfarande 50% av det priset direkt till Rosa Bandet-insamlingen!

Vill du ha en ny design till ett bra pris och samtidigt bidra med en liten summa till cancerforskningen, då tycker jag att du ska passa på nu!
Prissänkningen innebär att alla De Rosa designernas nya från och med nu kostar 75:- styck!

Den 4 November stängs alla insamlingar och jag hoppas att med er hjälp då fått lägga till några extra kronor till min egen insamling tack vare dessa sålda bloggdesigner.

Så, vill du eller kanske någon du känner ha en ny design? Då är det rätt tillfälle att samtidigt som du gör en god gärning piffa upp din blogg såhär i höstmörkret!

s



s

 

Klicka på respektive bild om du vill se designen i verklig storlek!

Det nya priset är alltså 75:- styck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0