Min Niclas gästbloggar!

"Jag vet! Du kan få gästblogga i min blogg. Det är ett jättebra sätt att marknadsföra dig själv på"

Detta alldeles fantastiska erbjudande fick jag av min kära vän Sanne (för alla er som undrar, kanske en eller två personer, så ja, det är samma tjej som faktiskt äger just denna blogg) för ett par veckor sedan efter att jag klagat på att ingen kommenterar i denna tidigare nämnda blogg när jag nämns i den.
Oj vad luddigt detta blev, jag ska försöka bättra mig, har ju trots allt aldrig bloggat förut.

"Jaha, och vem fan är du då?" tänker du som läser nu, förneka det inte, du tänker just den tanken och det är helt okej.
Mitt namn är Niclas, i den här bloggen ibland kallad; "bästa niclas" och "min fina niclas" bland annat. Att jag skulle vara bäst eller för den delen fin är givetvis inte sant, det är bara Sannes egna lilla sätt att få mig att känna mig nöjd med mig själv för den jag är. "Funkar det?" undrar du nu.
Jo det gör det faktiskt, jag menar är man en komplimangnarkoman så är man, that's just the way it is!

Varför gör jag då detta? Ja det kan jag väl egentligen inte svara på egentligen. Jag antar att jag gör detta för Sannes skull, hon vill så gärna att jag ska göra det, ja just när jag skriver detta så försöker hon fortfarande få mig att göra detta, jag har givetvis spelat tveksam men faktum är att jag började för en bra stund sen. Vad gör man inte för sina vänner, eller hur? Men jag gör nog inte detta bara för att göra Sanne glad, utan detta är ett sätt för mig att kanske vidga mina vyer och göra något jag inte skulle ha gjort självmant. Jag har alltid gillat att skriva, det är inte det som är grejen det är nog bara det att jag aldrig riktigt vågat ta steget.

Nu tänker jag inte plåga er, Sannes trogna läsare, mer. Många kanske slutade läsa redan efter första stycket och en del kanske somnade efter det andra och det är återigen helt okej, det är ju trots allt inte mig ni kommer in hit för att läsa om, det är ju Sanne.

Som jag tidigare nämnt så är jag lite av en komplimangnarkoman, så lämna gärna en kommentar om vad ni tyckte/tycker om mitt lilla gästspel, oavsett om det är negativt eller positivt, tro mig jag kan ta det.

Ta hand om er så kanske vi hörs igen någon gång, om ni vill, vågar och kan!

Best regards
Niclas Sjöling



Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Hallåå :D

Hoppas allt är bra med dig och

att du får en fortsatt superbra fredags kväll! :D

Många kramisar!!! ;>

2009-10-09 @ 22:38:43
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jag tänkte faktiskt lite så: "Vem fan är du då" hahaaa :P

2009-10-09 @ 23:16:02
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Henny

Intressant att läsa, trots att jag inte vet vem det är :)

2009-10-10 @ 07:06:23
URL: http://mmoneypenny.blogg.se/
Postat av: Mamma Tove

Hej Niclas!

Jag tyckte det var trevligt att Sanne har hittat en gästbloggare och du har ju helt klart en talang för skrivandet! Det är lätt att hänga med i det du skriver och du är rolig att läsa!

Önskar Dig många nya läsare till din blogg!

Jag blir gärna en av dem!



2009-10-10 @ 09:51:29
Postat av: Anonym

Ha en bra lördag :)



Mvh

www.ampel.blogg.se

2009-10-10 @ 11:12:43
Postat av: Anonym

fin&bra blogg :) spana gärna in vår och kommentera lite! :D

2009-10-10 @ 13:40:38
URL: http://jennieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0