27/9

Dagen har bestått av plugg hemma hos mamma som även lagade mina trasiga jeans (två par) - Tack för det mamma! Nu klarar jag mig ett tag till... Blev klar med beställningsdesignen också, så imorgon kan jag börja med nästa!
Åkte lite senare hem till Victor & Lizzan eftersom Joel var och "jobbade" idag också. Kom hem runt åtta, har läst på mina anteckningar lite, känns sådär. Svårt att veta om man kan allt eller inte tycker jag, men det märks väl imorgon.
Johan H har varit här och hälsat på ikväll också, såg på Superhero Movie och hade allmänt trevligt!
Nu är det dags för mig att hoppa i säng med anteckningarna och läsa lite till innan jag somnar. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Patricia Lindh Nielsén

Hej sanne! Tack för dina jätte fina kommentarer! =) Har du försökt att bli gravid menar du? hoppas att de går bra för er. Har ni kollat om att de kan bero på någonting, eller är det något annat? "/



Jo jag vet! har kollat på massvis med vagnar, så lång leveranstid på dom. Så lika bra att hitta ut någon man trivs med! Är ju inte så lång, 157 bara. Så vill inte att vagnen ska va större än mig själv.



Kramar!

2009-09-28 @ 21:51:00
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0