Shopping

Mina jeans som jag beställde för inte så länge sen har redan gått sönder! Det har blivit hål i dem, och det är det värsta jag vet, att gå omkring med (ofrivilligt) trasiga jeans. Därför har jag nu beställt två par nya. Båda kommer från Halens och kostar 349:- resp. 299:-. Men vet ni vad det bästa är? Om man köper jenas från Halens just nu så får man 50% rabatt på alla par, och det gäller både dam & herr! Bra va? Jag får alltså två par för 379:- inkl. frakt! Det kallar jag fynd!

 

f

Här är ett par av de två par jag beställde igår kväll. Färgen är mörkblå (höger bild) Vill du också kika på billiga jeans? Klickar du på bilden så kommer du direkt till dessa jeans om du vill ha ett par lika som mig! Lycka till!

 

 


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Hihi!

Ja, det är lättgjorda recept men väldigt goda och jättebra när man går på LCHF-diet som jag gör ..

2009-09-16 @ 16:52:20
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0