Sjuk igen?

Usch, jag känner mig seg och slö. Tror att det är feber på gång. Eller, den har nog redan kommit... Det vore egentligen inte så konstigt, Joel kände sig jättehängig igår kväll när vi kom hem och dessutom vart han dunderförkyld. Vet inte hur han mådde imorse, eftersom jag sov när han åkte, men det är väl samma sak vi har åkt på kan jag tänka mig...
Hade tänkt fixa en massa saker idag, men det orkar jag inte. Ska lägga mig i soffan med täcke och en kanna vatten så kanske det blir bättre framåt kvällen. Hoppas det, för imorgon måste jag åka till skolan mellan 8.30-10.

Är det någon som har vägarna förbi hemma hos mig så är nog vindruvor och polly det enda som skulle kunna "rädda" mig!


ad

as



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0