Skapande

Satte mig här för någon timme sedan och började med en beställningsdesign, det blir något annorlunda den här gången. Det är en del kvar att fixa, men jag börjar se resultat nu i alla fall! Det blir nog rätt bra när det är färdigt...
Har slängt in en tvätt i maskinen som går för fullt och katterna ligger och sover på varsitt håll. En har jag här (ligger på datorn) och en ligger i soffan och gosar.
Joel åkte till sin mamma för några timmar sedan, han skulle fortsätta hjälpa dem med att fixa all el på båten. Det var något mer också tror jag, men jag vet inte riktigt vad det var...

Senare idag ska jag plugga. Vill inte, men jag måste... Skulle mycket hellre träffa vänner eller följt med Joel hem till hans mamma, men det går inte. Inte förrän jag är klar i alla fall. Då kanske jag kan belöna mig själv med något roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0