Söndag

Igår hade vi en riktigt bra lördagskväll! Vi åkte först till svärmor för att lämna av en bil som skulle fixas. Medan Joel skjutsade tillbaka han som äger bilen så stannade jag kvar för en kopp kaffe med svärmor och mys med Viktor (svåger, snart två år). Han har kommit in i en "ny ålder" nu, han är jättebusig, men samtigit vill han gärna gosa och kramas, sitta i knät och bara vara nära en. Min fina lilla kille!
När Joel kom tillbaka så åkte vi vidare till familjen R för att stanna någon timme innan vi åkte tillbaka till svärmor för att äta mat! Det blev ett väldans åkande, men det gör inget tycker jag, inte när man mellan till de man tycker om! Efter maten och ännu en kopp kaffe åkte vi tillbaka till familjen R, eftersom vi hade bestämt att vi skulle titta på Män som hatar kvinnor tillsammans. Vi blev kvar ända till klockan halv 3 i natt! Jösses vad trött jag var då! Det vet jag att Lizzan var också, men våra karlar skulle ju promt se en film till efter vi sett klart den första...

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, har inget direkt planerat vad jag vet. Jag började i alla fall dagen med att dammsuga, och hann ungefär med halva lägenheten innan den lägger av! Så nu har vi ingen dammsugare heller, great! Ännu en relativt stor utgift som vi inte räknat med... Det går bra nu...
Så nu sitter jag här, med en halvdammsugen och halvfärdig lägenhet som jag inte kan städa färdigt förrän vi löst det problemet.

Någon som möjligtvis har en dammsugare att avvara?



Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Nu har jag utsett kandidaterna i Veckans Blogg!

Gå in och se ifall du är en av dem, och i så fall - börja

fiska röster. Länken till inlägget där man röstar

har du här:



http://sannasrum.blogg.se/2009/september/kandidater-i-veckans-blogg.html



Ha det jättebra! ♥

2009-09-13 @ 17:12:59
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Camilla

Våttorka? Bättre resultat än dammsugning men desto jobbigare :/

2009-09-13 @ 19:18:54
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0