Tandläkarbesök och gos med gullunge

Idag var jag till tandläkaren för första gången på något år, och vet ni vad? Jag hade ett hål! Jag som aldrig har haft hål förut och varit så stolt över det har nu fått ett litet litet ändå. Det kändes inte alls kul, men eftersom det var så litet så får jag väl försöka tänka på det, det lilla positiva i det hela.

Jag har även varit hos familjen R (hm, jag tror jag ska börja kalla dem för Familjen R, så slipper jag skriva ut alla deras namn varje gång eftersom jag träffar dem ganska ofta) och gosat med deras fina dotter! Hon är så mysig, helt underbar!
Vi åt tillsammans och tittade på idol. Jag brukar inte titta på det mer än när uttagningarna är, eftersom att det är själva höjdpunkten. När alla duktiga är uttagna så slutar jag titta, då känns det inte lika intressant längre. Det man vill åt är ju det roliga, att få skratta åt dem som inte alls kan sjunga, de som har konstiga kläder på sig eller gör något helt oväntat. Åtminstone är det så för mig.


Nu ska jag gå och lägga mig (eftersom jag var jättetrött redan innan vi åkte från familjen R) om jag ska orka upp imorgon då jag ska in till stan och prata med min handledare. Behöver reda ut lite saker känner jag...
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Det lär snart bli bättre.

Livet kan ju iofs inte vara bra om det aldrig är dåligt (; Då har man inget att jämföra med. Du - fråga, rosorna/blommorna som är ovanför kommentarsfältet, vart har du hittat dem? De är helt gorgeous!!

2009-09-09 @ 12:01:29
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Sanna!

Du har en jätteläcker blogg, själv sugen på att piffa upp min.

2009-09-15 @ 14:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0