Vinnaren i designutlottningen

Tadaaa, Isabelle! Nu ligger designen på hennes blogg, ni hittar den här!

Länge sedan jag uppdaterade nu, ber om ursäkt för detta! Har faktiskt haft fullt upp. Tandläkarbesöket igår gick helt okej, men det var ju inte direkt skönt... Det första tandläkaren frågade var "vill du ha bedövning eller vill du testa utan först?" varpå jag snabbt svarade "nää, ingen bedöving! Jag är rädd för sprutor!" Så det slapp jag i alla fall! Själva ingreppet gick bra, men jag har ondare nu efteråt än vad jag hade innan (kände ingenting innan...) och det kanske inte är så bra. Dock känns det bättre idag än vad det gjorde igår.

Dagen har jag spenderat i stan och hemma hos LVL tills Joel kom hem, då åkte vi och handlade på Konsum där de hade massa erbjudanden och poäng-hysteri innan vi drog vidare hem till mina föräldrar där vi var bjudna på tacos (i utbyte mot att Joel hjälpte mamma med deras dator)
Nu är vi hemma igen och jag har börjat få ont i huvudet, funderar på att lägga mig i sängen och läsa en stund eller så dimper jag ner i soffan ett tag, får se hur jag gör...

Hörs imorgon, om jag inte sitter uppe ett tag till och hamnar här igen :)



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack så jätte mycket för den fina Designen.

Blev super nöjd! :D Den här ska jag har länge länge!



Kram

2009-09-26 @ 01:57:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0