Tisdag, 13/4

Idag är det ännu en sån där härligt effektiv dag... Håller på och diskar, vädrar in vårluften (givetvis med kattsäkrat myggnät i fönstret) dammsuger, och plockar i allmänhet. Tänkte att det skulle vara någorlunda rent och snygg framåt kvällen, vi får väl se om jag lyckas... Oförmågan att både tvätta och diska samtidigt försvårar situationen, men jag ska nog lösa det, på ett eller annat sätt.

Tur att jag har en super-mamma som kom som räddaren i nöden med några maskintabletter i morse så jag kunde diska, eftersom alla mina var slut!
Tack mami :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Tove

Att det var så lätt att var super-mamma ;)

Hoppas att det räckte till några tvättar iaf.

Plockade upp en elev utanför ditt hus när jag la ner påsen i din postlåda - så jag förgyllde även hennes dag! Jag har nu gjort dagens goda gärningar så nu kan jag återgå att vara mig själv!

2010-04-13 @ 20:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0