1 Januari 2010

Gårdagen var helt underbar, det kunde inte ha blivit ett bättre nyårsfirande!
Kvällen startade med toast skagen till förrätt, efter det fick vi fläskfilé, potatisgratäng och jättegod sallad till varmrätt och sen daimtårta till efterrätt.
Det blev mycket välbehövligt prat och otroligt många skratt under kvällens gång! Jag är jätteglad att vi fick vara med och fira tillsammans med våra fina vänner, tack hörrni! Jag tycker om er ♥

Vi som var där; Värdparet, Danne & Tina och Jag & Joel - Superkväll/natt verkligen!


s
Urval av bilder från nyårskvällen




Kommentarer
Postat av: Viktkamp

ser ut att ha varit en trevlig kväll, god fortsättning =)

2010-01-06 @ 19:57:08
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Hanna

åh så jag hade velat vara med.. Men va bra att ni hade kul iaf :)

2010-01-07 @ 08:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0