Mobilblogg: Jag blir så ledsen! Ingenting...

Mobilblogg: Jag blir så ledsen! Ingenting fungerar som planerat och det känns som att allt jag gör går emot mig just nu. Inte ens ett vanligt blogginlägg på datorn kunde jag få till, så nu blir det ett sånt här istället. Imorgon har jag inte något internet längre, och på hur länge vet jag inte... Har fått svårt att sova igen och klumpen i magen kommer tillbaka oftare och oftare kvälls/nattetid. Jag vet inte, det kanske går i perioder. Eller så var det för bra för att vara sant. Flera dagar utan bekymmer, är det ens möjligt?


Kommentarer
Postat av: Mamma Tove

Klart du kommer få uppleva dagar i sträck då allt känns bra! Svackor kommer då och då men du kommer också få njuta av perioder av lugn, frid och livsflyt. Ett tips när det är jobbigt - lyssna på Melissa Horn - det kan kännas bra eller så öppnar det ventilen så att du får lätta på trycket .

Kramar

2010-06-16 @ 07:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0