Segon

Dagen har varit seg, fick inte något vettigt (som att diska, dammsuga eller kanske tvätta alternativt gå en promenad...) gjort alls utan spenderade dagen i soffan framför två gamla filmer. Dumt, slött och väldigt onödigt, men det kändes som att det var det jag behövde just nu.
Har inte ens haft lust att sitta vid datorn, vilket säger en hel del...

Jag vet inte om det bara har varit en sån dag, en allmänt trött och slö och seg dag, för katterna har också varit helt utslagna. Nog för att de brukar sova mest hela dagarna, men idag var det extremt! Electra i sin elementsäng och Pingla inkrupen under mitt underlakan i sängen. Mys!

Framåt kvällen vaknade vi, alla tre, till av ett brak följt av att massor av snö åker av taket, och sedan dess har katterna suttit och spanat ut genom fönstren för att se vad det är som pågår! Några ras har skrämt dem, men det tog bara en liten stund innan det läskiga återgick till spännande igen.
Mina små lurviga hjärtan, vad vore jag utan er? ♥


bild kommer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0