Söndag igen

Vi kom hem runt tre i natt, efter det att vi ställt tillbaka klockan, och då vi gick och la oss direkt. Jag kunde inte sova eftersom mitt magont från gårdagen då hade avtagit en aning, men istället gått över till ett hemskt illamående. Framåt morgonen kom allt till slut upp, och efter det kunde jag äntligen få sova några timmar. Tittade på klockan sista gången 05.16 innan jag somnade om och vaknade inte förrän 11.29 vilket var väldigt skönt.

Sitter nu än en gång hemma hos svärmor. Joel har försökt fixa en av datorerna, vilket inte gått så bra. Det verkar vara något allmänt fel, som tydligen har drabbat fler.

Kvällen blir nog lugn, tänkte kika på Vem kan slå F&F. Känner inte för något direkt. Kanske åka och hälsa på farfar en sväng och tända ljuset vi köpte häromdagen...

Nu ropar Viktor på "Ool" om att han vill "åna nyckle" och att det är mat. Måste kila!


Kommentarer
Postat av: Matilda

De låter inge bra de där, varken att du har ont i magen eller att datorn inte funkar riktigt..

Hoppas de blir bättre :)



Naaw, lilla plutt, fast han är inte så liten längre ;)

2009-10-25 @ 17:16:36
URL: http://tildagson.blogg.se/
Postat av: marre

Hihi, jaaa. någon nytta ska kattkräket väl göra ;)

Nejdå.. allt han ville var att äta godis han med... riktigt matvrak :love:

2009-10-25 @ 17:49:26
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: Matilda

Okej, tack :D



Nej, det kan jag tänka mig! Stackars "/

2009-10-25 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0